Boston, toch aangekomen! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Richard&Irene Wit - WaarBenJij.nu Boston, toch aangekomen! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Richard&Irene Wit - WaarBenJij.nu

Boston, toch aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Richard&Irene

29 September 2014 | Verenigde Staten, Boston

Gelukkig hebben we zaterdag de vlucht naar Boston kunnen nemen. Wel met een aantal uur vertraging waardoor een extra middag Boston weg viel, maar we zijn er gekomen! In Boston hadden we een gaaf hotel, net gerenoveerd in jaren 70 stijl!

Zondag zijn we de stad in geweest. Een van de grootste toeristische 'attracties' is de freedom-trail. Dit is een stadswandeling welke met rode stenen door de stad is gelegd en dan kom je langs oude bekende gebouwen. Deze hebben we voor het grootste gedeelte gelopen en we waren lang niet de enigen! Na de route, hebben we onze eigen route terug genomen. Als wij Boston moeten omschrijven dan vinden we het een on-Amerikaanse stad met weinig wolkenkrabbers en heel anders dan de andere grote steden waar we tot nu toe geweest zijn.

Vandaag (maandag) nemen we de trein naar New York. Deze doet er vier uur over. Tot en met vrijdag zijn we in NY en verblijven we in het Penn hotel vlakbij Times Square.

• 29 September 2014 - 20:35

Hans En Janny:

Ik was jullie net aan het app-en maar de wifi laat te wensen over.
    Ik hoop dat jullie de laatste dagen nog lekker kunnen genieten in New York en dat dit keer het vliegen meteen doorgaat. Wij hebben lekker genoten in Berlijn. Veel gezien en prachtig weer gehad. Vandaag zelfs 25 graden. Morgen gaan we weer op huis aan. Xx

• 29 September 2014 - 20:53

Lise:

Geniet nog even lekker van jullie laatste dagen vakantie! Ik kijk ernaar uit dat jullie weer terugkomen. Ik heb mijn fietsmaatje erg gemist!!!!
    Fietsshirt is trouwens besteld :)

• 29 September 2014 - 21:24

Linda:

Geniet er nog lekker van!!

Xxx

• 29 September 2014 - 22:04

Marjolein:

Gelukkig kon je tijdens de vertraging met je zusje appen ;)
    Veel plezier in NY! X

• 30 September 2014 - 23:07

Ina:

Wat een prachtige reis maken jullie. Genieten, dit pakt niemand je meer af. Liefs