LA: aan het strand - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richard&Irene Wit - WaarBenJij.nu LA: aan het strand - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richard&Irene Wit - WaarBenJij.nu

LA: aan het strand

Blijf op de hoogte en volg Richard&Irene

11 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ten eerste, erg leuk om de reacties te lezen! Na drie dagen zonder wifi hebben we nu weer (een trage) verbinding dus tijd voor een update!

We waren gebleven in Castaic Lake. Maandag hadden we om 7.00 uur een vistrip geboekt met een gids op Castaic Lake. Vroeg gingen we naar het meer om daar de gids te ontmoeten. Maar na een uur wachten was er nog geen gids. We checkten nog een keer de bevestigingsmail, maar de datum en plaats klopten. We belden het telefoonnummer maar er werd niet opgenomen (en niet teruggebeld). Dus na ruim een uur zijn we vertrokken. We zijn naar een meer in de buurt gegaan om daar nog een paar uur ons te vermaken (vissen, boek lezen). Begin van de middag zijn we doorgereden naar LA.

In LA hadden we een camping geboekt op Dockweiler Beach. De camping grenst aan het strand en onze plek met zeezicht was fantastisch! Op het fietspad in het zand komen steeds mensen langs op de fiets, skeelers, rolschaatsen of hardlopend. Verder is het strand rustig. Deze plek heeft een picknicktafel en barbecue dus die laatste hebben we ’s avonds meteen gebruikt! Met het strand en de zonsondergang als uitzicht, heeft het goed gesmaakt!

Dinsdag zijn we bij Venice Beach met huurfietsen naar de Santa Monica pier gefietst (@Lise: Irene heeft dus ook getraind ;) ). De pier die vooral door films en series (met het reuzenrad en achtbaan) een bekende attractie is geworden. Een leuke fietstocht in een graad of 32. Terug op de campingplaats nog lekker op het strand gelegen en de zee ingedoken. Uiteraard als avondeten weer de bbq aangezet 

Vandaag hebben we Californie verlaten en na een rit van 5 uur zijn we aangekomen in Las Vegas.
Ook vandaag nog steeds geen druppel regen gezien, net als de hele vakantie tot nu toe.

• 11 September 2014 - 08:17

Hans En Janny:

Nou jongelui als ik het zo lees, genieten jullie lekker. Beetje jaloers op het mooie weer ben ik wel maar gelukkig wordt het hier ook goed, zon en 21 graden. Het zal inderdaad een schitterend gezicht zijn eten met ondergaande zon.
    Nu nog de jackpot in Las Vegas en de vakantie kan niet meer stuk.
    x

• 11 September 2014 - 09:31

Lise:

Hahaha, goed om te horen dat Irene ook aan het trainen is :) Alle ingrediënten zijn er, strand & fiets, ik zeg; goed bezig jullie!! :) Alleen qua temperatuur moet je een beetje je fantasie gebruiken ;)

• 11 September 2014 - 10:43

Stefan:

Ziet er allemaal goed uit zeg!!
    Die pier lijkt wel op de pier uit GTA haha :)

• 11 September 2014 - 15:26

Ina:

Klinkt goed!!!! Wat zullen jullie genieten, van de reis, van het relaxen en van elkaar!

• 11 September 2014 - 16:49

Anke:

Hey vakantiegangers!
    Ik krijg geen mail als jullie een nieuw bericht plaatsen, dus kijk nu gewoon zelf!
    Maar wat een mooie plaatjes van die zonsondergang en de camper is echt GIGANTISCH!!
    Veel plezier xx

• 12 September 2014 - 09:51

Jeff:

Wauw, het ziet er echt zó cool uit! Lekker langs de stranden fietsen en BBQ'en bij zonsondergang. Dat jullie nog terugkomen zeg, pff...

Geniet er lekker van en keep us up to date!

@ Rich, heerlijke foto's trouwens weer... Keep 'm coming ;)

• 12 September 2014 - 13:40

Michael:

Hi Irene en Rich, ziet er allemaal goed uit. Indrukwekkende camper! En die foto's van Alcatraz zijn erg mooi en erg herkenbaar (kan de film met Clint Eastwood wel dromen ;))

• 12 September 2014 - 14:45

Hanneke:

Toffe foto's (2568 en 2658). Geniet ervan!