We're in the usa! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Richard&Irene Wit - WaarBenJij.nu We're in the usa! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Richard&Irene Wit - WaarBenJij.nu

We're in the usa!

Door: Irene&richard

Blijf op de hoogte en volg Richard&Irene

05 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vrijdagochtend rond 11.00uur (met een uur vertraging) zijn we met KLM vertrokken naar San Francisco. De vlucht verliep goed en duurde zo'n 10,5 uur. We zijn geland om 22.30uur Nederlandse tijd, maar het tijdsverschil is 9 uur dus bij aankomst was het lokaal 13.30uur. Eerst door de douane en koffers halen, dat verliep vlot. Toen met de metro downtown naar het hotel en daar kregen we meteen een workout met onze koffers in de steile straten van San Francisco. Met het tijdsverschil en de lange vlucht doen we de rest van de dag rustig aan en blijven we wakker tot het een normale tijd is om te gaan slapen en in het juiste ritme te komen. Morgen (zaterdag) staat Alcatraz op het programma en daarna halen we ons rijdende huis op!

• 06 September 2014 - 09:04

Remco (collega):

Hey Richard.
    Goed om t horen dat jullie zijn aangekomen. Jullie zijn lekker gesloopt al dus. Khoop dat jullie het einde van de dag halen :P

Kijk uit naar jullie volgende posts.
    Heel veel plezier.

Greetz Remco

• 06 September 2014 - 13:46

Rianne & Michael:

Hi Ireen & Richard,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Wakker blijven vandaag :) Geniet ervan, voorzichtig en wij kijken uit naar jullie verhalen.

Liefs ons

• 06 September 2014 - 18:54

Simon:

Heel veel plezier in Amerika!
    Ik ben ondertussen veilig thuis.
    Hartstikke bedankt voor jullie kaart!

Have fun!!
    Xxx Simon